michel-leonie-nova.reismee.nl

Welkom op ons Reisblog!

Hallo en welkom op ons reisblog!

Dé plaats om op de hoogte te blijven van alle avonturen en ervaringen tijdens onze reis naar Zuid-Afrika. Vanaf nu zul je hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weet je altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over onszelf en de reis die we gaan maken vind je in het profiel en als je op de links aan de rechterkant van dit reisblog klikt kun je onder andere meer informatie over de overnachtingsadressen vinden.

We doen ons best om zodra het mogelijk is ons reisblog bij te werken, maar omdat we soms wellicht op plekken zullen zijn waar we geen internet hebben zal het reisblog in ieder geval niet elke dag worden bijgewerkt. Waarschijnlijk zal er om de paar dagen een update volgen.

We zien je dan ook graag terug op ons reisblog en laat gerust af en toe eens een berichtje achter!

Leuk dat je met ons meereist!

Liefs,

Michel, Leonie & Nova

Ps. De oproep bovenaan dit reisblog om ons extra fotoruimte kado te doen mogen jullie negeren, we zijn niet van plan om meer dan 200 foto's te uploaden dus extra ruimte is niet nodig!

Shirley

Jaaaa ben er weer bij hoor!!! Kan nie wag op die stories nie...geniet die reis ;-)

Lijneke_kroef@hotmail.com

Uiteraard reizen wij weer graag mee.
Hoop dat jullie weer een super fijne reis krijgen dit x samen met Nova.
Veel liefs en een goed de reis.Xxxxxx

Stan lie Finn en thor

Natuurkijk zijn we weer graag op de hoogte en jullie mooie verhalen! Liefs

Riet

Weer gezellig op de hoogte blijven van jullie belevenissen?‍♀️

Jeroen prins

Ben benieuwd hoor!! Veel plezier!!???

natasja

Graag reis ik weer mee door het mooie Afrika!
Michel leef je uit met je fotografie!!!
Speciaal om dit ook met Nova te beleven.
Bon Voyage have Fun..
Groetjes Natasja

Hennie (buurman?)

Verwacht weer mooie foto's (is 200 niet te weinig of is dat per dag) en smeuïge verhaaltjes. Veel plezier.??